به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال عراق روز سه‌شنبه در هفته پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر باید به مصاف سوریه برود. این دیدار در ورزشگاه شباب الاهلی دبی برگزار خواهد شد و به همین منظور کاروان تیم ملی عراق روز شنبه راهی امارات شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق که پس از دیدار با امارات تمرینات خود را برای آماده سازی برای تقابل با تیم ملی سوریه در ریاض پایتخت عربستان از سر گرفته بود، هم‌اکنون در امارات به این تمرینات ادامه می‌دهند.

آدری بوغرس آنالیزور تیم ملی عراق توضیح داد: کار با کادر فنی جدید به رهبری عبدالغنی انرژی مثبت زیادی برای تیم داشت و روحیه بازیکنان تیم ملی عراق بالاست.

وی افزود: تغییر در سبک بازی تیم امارات مورد انتظار بود و این تغییر در سبک تاکتیکی بررسی شده بود؛ ما از این تغییر به لحاظ فنی بهره بردیم و ضربات ایستگاهی زیادی به دست آورده ایم. ما خوب دفاع کردیم و در آنالیز به بازیکنانمان تاکید کردیم که باید از دفاع به حمله بروند. در این مورد زیاد صحبت کردیم و این مسئله در مسابقه هم اعمال شد. گلی که در‌ این بازی زده شد هم در همین قسمت بود که توپ را از دفاع به حمله منتقل کردیم. برای بازیکنان مهم است که برنامه‌ای را که کادر فنی دستور داده است را اجرا کنند.

بوغرس در مورد بازی پیش رو با سوریه گفت: تیم سوریه در حال حاضر مربی جدیدی دارد و آخرین بازی آنها مقابل لبنان را که نتیجه شگفت انگیزی داشت. این تیم را آنالیز می‌کنیم. شرایط بازی برای دو تیم متفاوت است؛ آنها امیدی به صعود ندارند و این به آنها آرامش می‌دهد که بدون فشار بازی کنند. مطمئنا این بازی برای ما آسان نیست و هر تیمی تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهد.