به گزارش “ورزش سه” علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد خوزستان که جمعه شب مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود، به دلیل شادی‌های معروفش اشاره کرد و توضیح داد: شادی بعد از گلم را همیشه با بازیکنانم نصف می‌کنم. بالاخره ما هم مثل باقی بازیکنان گذشته‌ای در فوتبال داریم و کودک درونمان فعال است. به همین دلیل سعی داریم انرژی مثبت را به بازیکنان منتقل کنیم.

ویدئو: 299064

وی درباره سجده شکری که بعد از هر گل تیمش انجام می‌دهد گفت: آن شادی یادگاری از آبادان است که برای من باقی مانده. تیم طالب ریکانی بعد از هر گل داخل تیم سجده به جا می‌آورد و نیمکت ما نیز جداگانه این کار را انجام می‌داد. سال گذشته من بازی با نساجی به تیم اضافه شدم و به اتفاق شکر گذاری کردیم. یک عده از دوستانمان متاسفانه انگار شادی‌های گل قبل‌تر من را با فولاد ندیده بودند و سجده‌های من را ندیده‌اند و خیلی برای آن‌ها جذاب بود. اگر من با گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان، سجده شکر کنم چه اشکالی دارد؟

علی منصور ادامه داد: باید با احترام به نفت و مردم مسجدسلیمان نگاه کرد. مردم دوست داشتنی‌ای دارند. درست است، هر گلی بزنیم سجد شکر به جا می‌آورم که خداوند روزی را به سفره ما بیاورد.