به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که چند روز پیش از دربی از سوی مسئولان اعلام شده بود این بازی تنها با حضور ۱۵ هزار هوادار برگزار خواهد شد، در نهایت دو تیم پرسپوليس و استقلال با حضور پرشور هواداران خود و نزدیک به ۴۰ هزار هوادار روی سکوها برگزار شد.

حضور نزدیک به ۲۵ هزار هوادار بدون انجام پروسه بلیت فروشی از این حیث به ضرر باشگاه پرسپوليس که میزبانی این جدال را برعهده داشت بود.

در صورتی که این تعداد هوادار با انجام پروسه بلیت فروشی در استادیوم آزادی حاضر می‌شدند، درآمدی ۵ میلیاردی نصیب باشگاه پرسپوليس می‌شد که این اتفاق نیفتاد و پیگیری‌ها نیز نشان می‌دهد هیچ نهادی مسوولیت ورود رایگان هواداران را برعهده نگرفته بود.

باشگاه پرسپوليس طی روزهای پیش از دربی و بعد از اعلام تخصیص تنها ۱۵ هزار بلیت برای این بازی، پیگیر دستیابی به سهمیه بیشتری بود که از سوی نهادهای مختلف رد شده بود اما در نهایت اتفاقی که افتاد چیزی به جز توافق صورت گرفته بود.

هرچند اعضای دو تیم بابت حضور هواداران و شکل‌گیری جو پرشور و بهتر در این بازی رضایت خود را اعلام کرده بودند اما مساله مالی اتفاقی بود که این ناهماهنگی پرسپوليس را از دستیابی به آن به عنوان میزبان محروم کرد.