به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که همواره تقابل‌های خاص و پر سر و صدایی با پیراهن تیم‌های مختلف مثل استقلال، تراکتور، فولاد، پارس جنوبی و ... با پرسپولیس داشته، دیروز (یکشنبه) هم در آخرین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی که برابر سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی انجام داد، سعی کرد همراه تیمش به برتری برسد ولی این اتفاق نیفتاد.

گل‌گهر سیرجان که پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در چهار هفته پیاپی ۳ بار به حریفان خود پنالتی داده بود، در جدال حذفی برابر سرخ‌پوشان هم دوباره با همین اتفاق عجیب مواجه شد و باز هم با خطای هند آرمین سهرابیان یک پنالتی تقدیم پرسپولیس کرد تا همین اتفاق منجر به گل اول آنها شود.

ویدئو: 299326

محسن فروزان پس از شکست دو بر صفر تیمش در نیمه اول، در شروع نیمه دوم و پس از اینکه گل‌گهر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، با یک سیو تماشایی اجازه نداد اختلاف به ۲ گل افزایش پیدا کند و امیدهای صعود شاگردان الهویی در ورزشگاه آزادی را زنده نگه داشت که در زدن گل تساوی بدشانس بودند.

فروزان که دو سال قبل همراه با فولاد خوزستان به قهرمانی در جام حذفی رسیده بود، در دقیقه ۵۵ بازی با پرسپولیس توپ ارسالی به محوطه جریمه گل‌گهر و ضربه پشت سر وحید امیری را با یک سوپر واکنش از روی خط برگرداند تا جدی‌ترین حمله شاگردان گل‌محمدی در نیمه دوم با این سیو دفع شود و گل‌گهر همچنان شانس زدن گل تساوی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی داشته باشد که البته این اتفاق برای آنها نیفتاد.