با پرونده ویژه رسانه طرفداری برای بررسی مسائل اساسی فوتبال ایران همراه باشید...

اساسنامه عجیبی که اعضای هیات رییسه آن را مصوب کردند سوژه پرونده ویژه این هفته رسانه طرفداری بود.

به گزارش طرفداری، به نظر شما رییس فدراسیون فوتبال شدن سخت تر است یا رییس هیات فوتبال یک استان؟ شاید برای تان عجیب باشد ولی گزینه دوم در حال حاضر به مراتب سخت تر از گزینه اول است.

شما برای اینکه فقط بتوانید در انتخابات هیات فوتبال یک استان شرکت کنید باید ابتدا رییس فدراسیون فوتبال بوده باشید! بله همینقدر عجیب و خنده دار!

این موضوع به لطف اساسنامه ای است که نوابغ حاضر در هیات رییسه فدراسیون فوتبال آن را در تاریخ 28 اسفندماه سال 1401 تصویب کردند. جالب تر اینکه فوتبالیست ها برای حضور در انتخابات هیات فوتبال استان مدنظرشان باید مدرک کارشناسی داشته باشند ولی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دیپلم هم کافی است!

یک فوتبالیست باید 50 بازی ملی داشته باشد تا بتواند در انتخابات شرکت کند؛ باورتان می شود؟

به نظر می رسد اعضای هیات رییسه به شکلی اساسنامه را تنظیم کرده اند که فقط خودشان بتوانند ریاست هیات فوتبال استان ها را برعهده بگیرند.

آیندگان وقتی درباره این مقطع بخواهند از روی اساسنامه قضاوت کنند حتما پوزخند می زنند و با خودشان می گویند فوتبال دست چه کسانی بوده که حتی اجازه ندادند اهالی فوتبال به اندازه ریاست هیات فوتبال یک استان هم در مدیریت فوتبال نقش داشته باشند و سر سفره این رشته ورزشی بنشینند. سفره ای که به نظر می رسد دوستان کنترات آن را برداشته اند، فقط ای کاش آرام آرام بخورند و در مصرف فوتبال صرفه جویی کنند چرا که با این رویه، چیزی از فوتبال باقی نمی ماند!

در پرونده ویژه امروز رسانه طرفداری به صورت مفصل این اساسنامه بی پایه و اساس را بررسی کرده ایم...