به گزارش "ورزش‌ سه"، در مصاف با ملوان بندرانزلی که سپاهان با تساوی یک بر یک از این مسابقه خارج شد، مورایس و دستیارانش تصمیماتی گرفته بودند، که در نهایت منجر به هدر رفتن دو امتیاز شد. مهم‌ترین هدف کادر فنی سپاهان در مصاف دور از خانه برابر نفت مسجد سلیمان این است که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند.

در خط دروازه مانند همیشه پیام نیازمند بازی خواهد کرد و در قلب خط دفاعی هم با وجود اشتباهی که محمد دانشگر در واپسین دقایق بازی داشت، بار دیگر در کنار نیلسون جونیور بازی خواهد کرد تا در کنار زکی‌پور و رضائیان ترکیب 4 نفره خط دفاعی سپاهان تشکیل شود.

در خط میانی مهم‌ترین تغییر سپاهان در بازی قبلی عدم استفاده از مسعود ریگی بود که بعید به نظر می‌رسد در این مسابقه هم تکرار شود، تا بار دیگر شاهد حضور محمد کریمی، جلال علی‌محمدی و مسعود ریگی در مرکز میدان برای سپاهان باشیم.

یک خط جلوتر هم احتمالا امید نورافکن بار دیگر به خط هجومی باز خواهد گشت. اما مهم‌ترین فقدان سپاهان در مصاف هفته بیست و هشتم محرومیت شهریار مغانلو است، که احتمالا عیسی مرادی به جای او بازی خواهد کرد، تا در کنار فرشاد احمدزاده قرار بگیرد و با نورافکن، مثلث خط میانی تیم هم شکل بگیرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان: 
پیام نیازمند – نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و عیسی مرادی.

این دیدار از ساعت 18:00 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز می‌شود.