یحیی گل محمدی و شاگردانش طی روزها و ساعت های اخیر و در قبال تمام مصاحبه ها و نقدهایی که علیه آن ها صورت گرفته سکوت اختیار کرده اند

سکوت پرسپولیسی ها بی شک چندان پایدار نخواهد بود.

به گزارش طرفداری، با هماهنگی بین رضا درویش و یحیی گل محمدی قرار است تا اطلاع ثانوی تمامی اعضای باشگاه پرسپولیس و همین طور مربیان و بازیکنان تیم، از اظهار نظر خودداری کرده و برای تمرکز روی بازی فقط به رویارویی با پیکان فکر کنند.

به همین دلیل حتی یحیی گل محمدی در نشست خبری بازی نیز حاضر نشد. این در حالی است که طی دو روز اخیر مصاحبه های بازیکنان و مربیان و حتی پیشکسوتان چند تیم علیه باشگاه پرسپولیس و مجموعه این تیم شدت گرفته و بسیاری از چهره های تیم های رقیب سعی کردند با انتقاد از سازمان لیگ و فدراسیون، پرسپولیس را مورد هدف قرار دهند.

از سرپرست و روابط عمومی دو باشگاه استقلال و سپاهان و همین طور مورایس و ساپینتو گرفته تا برخی بازیکنان استقلال و امید نورافکن و حتی فرزاد مجیدی. اما با وجود هجمه زیادی که علیه پرسپولیس وارد آمد، باشگاه پرسپولیس نه در چارچوب بیانیه در صدد پاسخگویی برآمد و نه مجموعه تیم پرسپولیس کوچکترین پاسخی به هیچکدام از این ادعاها دادند.

اما واقعیت این است این سکوت از سر رضایت نیست و بی تردید آتش زیر خاکستری است که به زودی فوران خواهد کرد. شنیده می شود پس از پایان بازی امروز و در صورت پیروزی سرخ ها مقابل پیکان، از افشین پیروانی و مجموعه تیم پرسپولیس گرفته تا شخص درویش و دیگر مسئولان باشگاه، در صدد پاسخگویی برآمده و به مصاحبه های اخیر بازیکنان و مربیان و پیشکسوتان دیگر واکنش نشان خواهند داد.

از این رو باید منتظر بود و دید پرسپولیس در بازی امروز موفق به پیروزی خواهد شد و پاسخگویی از سوی باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت یا نه.