به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان که به خوبی می‌دانست اگر پس از گل نیلسون جونیور نتواند اختلاف را در مسجد سلیمان بیشتر کند، ممکن است در ادامه مانند دیدار برابر ملوان غافلگیر شود، از موج حملات خود کم نکرد و چند دقیقه پس از گل اول که در دقیقه 48 به ثمر رسید، در دقیقه 54 گل دوم را وارد دروازه سینا بختیاری نسب کرد.

این گل از پیام نیازمند و شروع مجدد دقیق ضربه او آغاز شد و در ادامه این کاتاتو بود که با یک پرش بلند و بهنگام و ساباندن توپ، توانست موقعیت را برای فرار امید نورافکن فراهم کند. در ادامه نورافکن با تعقیب توپ خودش را به محوطه شش قدم حریف رساند و با یک ضرب موقعیت را برای گلزنی فرشاد احمدزاده روی تیرک دوم فراهم کرد.

1871767
سه بازیکن تاثیرگذار در گل دوم سپاهان که با 4 ضربه توپ را وارد دروازه نفت کردند. البته در این قاب جای پیام نیازمند خالی است.

شاید اگر احمدزاده بدون تعلل و پای راست به توپ ضربه می‌زد، گل دوم سپاهان با 4 ضربه شکل گرفته بود، اما او ترجیح داد توپ را کنترل کند و روی پای چپ خود بیاورد، تا سپاهانی‌ها در واقع 5 ضربه برای گل کردن این توپ زده باشند.

البته احمدزاده با وجود تلاشی که داشت، عملکرد خوبی در زدن ضربه آخر از خود نشان نداد و اگر اشتباه سینا بختیاری‌نسب نبود، این کار تیمی خوب سپاهانی‌ها بدون ثمر می‌ماند و آنها در ادامه مانند دیدار برابر ملوان کارشان را با استرس بیشتری دنبال می‌کردند.

1871764
1871765
1871766