به گزارش "ورزش سه" از زمانی که فیفا اعلام کرد روز اول آپریل مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه برگزار خواهد شد، تمام کشورهای درگیر در مسابقات انتخابی جام جهانی امیدوار بودند تا این رویداد برای آنها هم از اهمیت برخوردار باشد. با مسجل شدن صعود ایران به جام جهانی، مهم‌ترین خبر ممکن برای فوتبال ایران، قرعه‌کشی مسابقات محسوب می‌شود. مراسمی که از ساعت 20:۳۰ جمعه در مرکز همایش‌های دوحه قطر آغاز خواهد شد و تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی به همراه تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف رقبای خود را خواهند شناخت.
"ورزش سه" به عنوان بزرگ‌ترین رسانه ورزشی کشور برای پوشش این مراسم تیم رسانه‌ای خودش را از روز دوشنبه به قطر اعزام کرده تا تمامی اخبار و تصاویر این مراسم را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به اطلاع شما مخاطبان گرامی برساند.

 


21:16 - ماکسی رودریگوئز بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین به عنوان یکی از میهمانان فیفا برای برگزاری مراسم قرعه‌کشی وارد دوحه شده است.


21:10 - وبسایت سان‌اسپورت به صورت آزمایشی قرعه‌کشی جام جهانی را انجام داده که در آن ایران با بلژیک، کرواسی و کانادا هم‌گروه شده است.


20:56 - تا کنون صعود 27 تیم به جام جهانی قطعی شده و بعد از برگزاری بازی‌های بامداد فردا در منطقه آمریکای شمالی، دو سهمیه مستقیم دیگر این منطقه هم مشخص می‌شود تا در مجموع نمایندگانی از 37 کشور در قرعه‌کشی حاضر باشند.


20:48 - پرچم‌های کشورهایی که تا کنون صعود آنها به جام جهانی قطعی شده در برابر ساحل دوحه به اهتزاز درآمده است.


20:45 - فیفا امروز در مراسمی به طور رسمی از "الرحله" توپ رقابت‌های جام جهانی 2022 که توسط آدیداس ساخته شده رونمایی کرد.


20:40 - فرودگاه شهر دوحه کاملا حال و هوای فوتبالی به خودش گرفته و برای استقبال از میهمانان و مقامات مدعو به مراسم فیفا آماده شده است.


20:37 - کارگران قطری در حال پیاده‌سازی آخرین دکورها و المان‌های تعبیه شده برای مرکز همایش‌ها هستند تا همه‌چیز برای برگزاری مراسم کنگره فیفا و قرعه‌کشی جام جهانی آماده شود.


20:35 - جیانی اینفانتینو رییس فیفا با حضور در مرکز همایش‌های دوحه از آخرین روند آماده‌سازی این مکان برای مراسم قرعه‌کشی بازدید کرد.


20:32 - زهرا هوادار منتخب ایرانی‌، در بین ۳۰ سوپرفن و میهمان فیفا در دوحه برای حضور در یک کلیپ هواداری تبلیغاتی برای جام جهانی قرار گرفته است.


20:30 - ماکت‌هایی از هشت استادیوم در نظر گرفته شده برای برگزاری بازی‌های جام جهانی در مرکز همایش‌های دوحه قرار داده شده و اطلاعات لازم در خصوص ورزشگاه‌ها ارائه شده است.


 

20:20- کانادا با برتری در بازی بامداد فردای خودش برابر پاناما وارد سید سوم قرعه‌کشی خواهد شد. در غیر این صورت تونس در سید سه و کانادا در سید چهار قرار خواهد گرفت.


 

20:15 - با توجه به اسامی که نام آنها از مرکز همایش‌های دوحه به گوش می‌رسد، صحبت از حضور جرمین جینس ستاره پیشین تاتنهام و تیم ملی انگلیس و مجری-کارشناس تلویزیون‌های بی‌تی و بی‌بی‌سی اسپورت انگلستان و سامانتا جانسن فوتبالیست زن آمریکایی تیم سایوکس فرانسه به عنوان مجریان مراسم قرعه‌کشی مطرح است.