به گزارش ورزش سه، ابراهیم اشکش در کنفرانس خبری قبل از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: با توجه به شرایط تیم ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم و در چند وقت اخیر روند تیم یک مقدار بهتر شده اگر در یکی دو بازی داوران با ما مهربان تر بودند شرایط ما فرق داشت. ما نمی خواهیم وارد بحث تیم های دیگر شویم ولی اگر برخی اشتباهات داوری نبود جایگاه ما جابجا بود. آلومینیوم اراک بک تیم بسیار خوب است و مربی دارد که آینده مربیگری کشور ما است. انشاالله بچه ها فردا آن چیزهایی که خواستیم را اجرا کنند.

وی ادامه داد: در چندوقت اخیر مدیرعامل و شرکت نفت از ما حمایت کردند و امیدوارم بچه ها با توجه به شرایط خوبی که در آن قرار دارند نتیجه بهتری بگیرند و از موقعیت هایشان بیشتر استفاده کنند. بازی قبلی با سپاهان دو برابر بیشتر از حریف موقعیت داشتیم ولی گل نزدیم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم. اگر نتایج فوتبالی به نفع ما رقم بخورد شانس ماندن ما زنده تر می شود و در هفته آخر مقابل ملوان انزلی بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

1790449

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص اینکه چرا تیم به نسبت چند بازی اول شرایط اسفناکی پیدا کرد توضیح داد: نمی خواهم به گذشته نگاه کنم. امیدوارم فردا به روند خوبمان ادامه دهیم. اگر در مورد بازی با سپاهان یا فولاد از من بپرسید می گویم تیم ما بازی بسیار خوبی انجام داد. مقابل فولاد دو پنالتی مسلم ما گرفته نشد. در برابر سپاهان هم دقیقه ۴۶ بازی هند نگرفتند و یک گل مشکوک به آفساید زدیم و اگر بچه ها از موقعیت هایشان بهتر استفاده می کردند نتایج بهتر بود. در چند وقت اخیر خیلی خوب کار کردیم جا دارد از کادرمان دکتر طاهری، صادقی، حمزه حدادی و… تشکر کنم مدیرعامل و شهردار همه دارند کمک می کنند. همه شهر بسیج هستند تیم بماند. در این اوضاع اگر یک درصد شانس داشته باشیم نباید به مردم خوراک منفی بدهیم. امیدوارم در بازی فردا اتفاقات جوری رقم بخورد که با احترامی که برای تیم‌ خوب آلومینیوم و آقای رحمتی قائلم بتوانیم پیروز شویم.

اشکش در مورد مصدوم و محروم افزود: ما فردا هشت محروم و مصدوم داریم ولی نمی خواهم به آن بپردازم و تمام نفراتی که هستند مصمم هستند.