به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از دوران حضور در سیاه‌جامگان، این پیکان و مجید جلالی بودند که شرایط را برای مطرح شدن نام سیاوش یزدانی در فوتبال ایران مطرح کردند و این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن روزهای خوب در پیکانشهر و ورزشگاه شهدای شهر قدس به سپاهان پیوست و در لیگ‌های هفدهم و هجدهم یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بود و در ادامه به استقلال پیوست.
این بازیکن که طی سال‌های اخیر و پس از پیوستن به سپاهان روزهای عجیب و غریبی را در مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای تجربه کرده، حالا در اصفهان بار دیگر به دنبال آرامش و بازگشت به روزهای خوب است.

1874192
مورایس در مصاف با نفت مسجد سلیمان وقتی محمد دانشگر با کارت زرد جریمه شد، یکی از تعویض‌های خود را برای ورود سیاوش یزدانی و آشنا شدن او با شرایط مسابقه حفظ کرد، تا مشخص شود در مصاف با پیکان بار دیگر از ابتدا به میدان خواهد آمد.

در نیم فصل دوم یزدانی خیلی فرصت بازی در سپاهان را به دلیل جا افتادن زوج جونیور و دانشگر پیدا نکرده، اما تا ساعاتی دیگر در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر در هفته ماقبل پایانی، به دلیل محرومیت دانشگر بار دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا خواهد کرد و امیدوار است مقابل تیم سابقش پیکان عملکرد خوبی داشته باشد و ورزشگاه نقش جهان را در آخرین میزبانی طلایی پوشان در این فصل با عملکردش به وجد بیاورد و بار دیگر رابطه‌اش را با هواداران استحکام ببخشد.