به گزارش "ورزش سه"، زیدان اقبال بازیکن عراقی منچستریونایتد پس از ناکامی در رسیدن تیم ملی کشورش به مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، با تاکید بر اینکه مرحله بعدی پر از شگفتی خواهد بود، از هواداران کشورش عذرخواهی کرد.

زیدان عصر روز گذشته از طریق حساب اینستاگرام خود گفت: مایلم از مردم عراق به خاطر محبت و حمایتشان که همیشه مستمر و به طرز شگفت انگیزی بوده است، تشکر کنم.

وی افزود: من از شما عذرخواهی می کنم، زیرا به سعادتی که شایسته مردم عراق است نرسیدم و انشالله آینده پر از شگفتی خواهد بود.

شایان ذکر است که زیدان اقبال در دو دیدار سرنوشت ساز تیم ملی این کشور مقابل امارات و سوریه به میدان رفت. در دیدار برابر سوریه علی رغم اینکه عبدالغنی شهد سرمربی تیم ملی عراق این بازیکن را برای ورود به میدان فراخواند اما او به دلیل کشیدگی عضلانی از حضور در این دیدار خودداری کرد.

همچنین ویدئویی در این زمینه منتشر شد که عدنان درجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق از سرمربی تیم ملی خواسته بود تا در ابتدای نیمه دوم بازی سوریه، زیدان اقبال را وارد زمین کند اما عبدالغنی شهد ترجیح داد تا بشار رسن را به جای اقبال به زمین مسابقه بفرستد.

عراق در دیدار پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی، مقابل سوریه به تساوی یک بر یک دست یافت تا با 9 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و از صعود به دیدار پلی آف بازبماند.