به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۹:۰۵ امشب در ورزشگاه شباب الاهلی دبی مقابل تیم رده ششمی عجمان قرار گرفته که این مسابقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر امارات، آخرین بازی فصل ۲۳-۲۰۲۲ این رقابت‌ها است.

احمد نوراللهی که طی ۱۵ هفته گذشته لیگ برتر امارات فقط در یک مسابقه به خاطر محرومیت حضور نداشته و در ۱۴ بازی دیگر به‌عنوان یار ثابت در ترکیب شباب الاهلی قرار گرفته، امشب به خاطر قطعی شدن قهرمانی زودهنگام تیمش، مثل چند ستاره دیگر از جمله عمر خربین نیمکت‌نشین شده تا دیگر بازیکنان شانس بازی پیدا کنند.

ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی که هفته گذشته همراه تیمش به قهرمانی در لیگ برتر امارات رسید، در شرایطی حضور در ۲۳ مسابقه این فصل لیگ برتر امارات را تجربه کرده که فقط یک بار به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و محرومیت و مصدومیت علت غیبت او در دو دیدار دیگر بود.

احمد نوراللهی در دومین سال حضورش در لیگ برتر امارات توانست قهرمانی را همراه با شباب الاهلی تجربه کند و بعید نیست فصل آینده راهی باشگاه بهتری در یک کشور دیگر شود و البته احتمالا امشب پس از پایان بازی تیمش به ایران برمی‌گردد.

تیم فوتبال شباب الاهلی که در حال حاضر ۵۵ امتیازی است، در صورت برتری مقابل عجمان، با فاصله سه امتیاز بیشتر نسبت به العین رده دومی، فصل جاری لیگ برتر امارات را پشت سر می‌گذارد.