به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مسابقه برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میهمان منچسترسیتی است. رویارویی رئال و سیتی در بازی رفت با گل وینیسوس جونیور و کوین دی‌بروینه با تساوی 1-1 به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده امشب مشخص شود. درحالیکه قرار است ورزشگاه اتحاد امشب سرنوشت حریف اینتر در فینال را مشخص کند، روزنامه‌های اسپانیایی با عناوین مختلف به استقبال این دیدار رفته‌اند:

1876257

شادی وینیسیوس پس از گلزنی دربازی رفت روی جلد مارکا نقش بسته و تیتر "ماموریت ممکن" به شگفتی‌های رئال در مسابقات حذفی لیگ قهرمان اروپا اشاره می‌کند.

1876258

تصویری از وینیسیوس با لباس تمرینی رئال مادرید همراه با تیتر "غول رئال مادرید است" روی جلد آ.س به چشم می‌خورد. این روزنامه نزدیک به رئال سعی دارد کسب 14 عنوان قهرمانی توسط سفیدها  در اروپا را خاطرنشان کند.

1876259

"موقعیت کیمیش" تیتر امروز موندودیپورتیوو است. این روزنامه خبر می‌دهد مدافع آلمانی قصد جدایی از بایرن مونیخ را دارد و به احتمال حضور در بارسلونا فکر می‌کند.

1876260

"ساعت پپ" تیتر یک روی جلد امروز نشریه اسپورت است. سرمربی کاتالان علاقه بسیاری دارد تا با عبور از رئال بتواند رویای قهرمانی با منچسترسیتی در اروپا را به حقیقت برساند.