دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا قرار است در شهر پکن چین برگزار شود.

طرفداری | علاقمندان ل لیونل مسی، فوق‌ستارۀ آرژانتینی دنیای فوتبال در چین می‌توانند در جریان دیدار دوستانه تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا، ستاره محبوب خود را از نزدیک ببینند.

برگزاری چنین دیدار دوستانه‌ای می‌تواند نشان دهنده بازگشت مسابقات بزرگ بین‌المللی به این کشور پس از سه سال محدودیت‌های شدید بهداشتی ناشی از همه‌گیری بیماری کووید۱۹ است. اما در کنار آن کلاهبردارانی وجود دارند که همیشه به‌دنبال فرصت برای خالی کردن جیب افراد ساده‌لوح هستند حتی اگر پای بازیکن بزرگی چون مسی وسط باشد. دولت چین هشدار داده که مراقب کلاهبردارانی که با استفاده از نام لیونل مسی و تحت تبلیغی مبنی بر اینکه آنها می‌توانند با 33 هزار پوند با لیونل مسی بنوشند، باشند.

برندۀ هفت توپ طلای جهان قرار است به همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین در تاریخ سیزدهم ژوئن در پایتخت کشور چین حاضر باشد تا بازی دوستانه‌ای با استرالیا برگزار کند. حضور این فوق‌ستاره دنیای فوتبال هم باعث بیشتر شدن تبلیغات کلاهبرداری شده و هم قیمت بلیت‌های این دیدار در بازار سیاه را سر به فلک کشانده است. قیمت بلیت‌های این بازی که قرار است در ورزشگاه تازه بازسازی شده کارگران در شهر پکن با ظرفیت ۶۸ هزار تماشاگر برگزار شود، از ۵۸۰ یوان (۷۶ یورو) تا ۴۸۰۰ یوان (حدود۶۳۰ یورو) خواهد بود. برای جلوگیری از بازار سیاه و فروش غیرقانونی بلیت‌ها، خریداران موظفند هنگام خرید، مشخصات هویتی خود را ارائه دهند که این اطلاعات هنگام ورود به ورزشگاه کنترل می‌شود. این در حالیست که در Taobao، محبوب‌ترین پلتفرم فروش آنلاین در چین، برخی افراد پیشنهادهای چشمگیری برای رزرو بلیط این مسابقه ارائه کرده‌اند؛ یکی از آنها برای صندلی‌های جایگاه VIP مبلغ ۱۸ هزار یوان (معادل ۲۴۰۰ یورو) درخواست کرده است.

گفتنی است دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال آرژانتین و استرالیا قرار است در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) برگزار شود و به فاصله چهار روز بعد، آلبی سلسته دیدار دوستانۀ دیگری با تیم اندونزی برگزار خواهد کرد.