همیشه جایی در قلبم برای BVB خواهم داشت.

طرفداری | جود بلینگام پس از انتقال 103 میلیون یورویی (88 میلیون پوند / 112 میلیون دلار) به رئال مادرید، با دورتموند و هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

این هافبک 19 سالۀ انگلیسی با ارسال پیامی احساسی در صفحه اینستاگرامش از باشگاه و هواداران دورتموند به خاطر محبت و حمایتشان تشکر کرد.

از کجا شروع کنم، در 3 سال گذشته بورسیا دورتموند بزرگترین بخش از زندگی من بوده است. وقتی به این باشگاه ملحق شدم پسری 17 ساله بودم و حالا به عنوان یک مرد و بزرگسال اینجا را ترک می‌کنم. من نمی‌توانم به اندازه کافی از این باشگاه برای تمام کارهایی که برای من انجام داده است، تشکر کنم. فرصت‌ها، تجربیات، فراز و فرودها. همه اینها بخشی از پیشرفت بزرگ زندگی‌ام هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک بازیکن بوده است. من مفتخرم که هر چند وقت یکبار نماینده این باشگاه بوده‌ام، می‌خواهم از همه بازیکنان، مدیران، روساء و اعضای کادرفنی که در دوران حضورم در باشگاه نقش داشته‌اند، تشکر کنم. من همیشه جایی در قلبم برای BVB خواهم داشت و هرگز تاثیر ارزش‌های باشگاه بر زندگی‌ام را فراموش نمی‌کنم. برای باشگاه چیزی جز بهترین‌ها در آینده آرزو نمی‌کنم. زنده باد BVB!