حجت کریمی به صراحت اعلام کرد مجوز جواد نکونام صادر نشده است اما کاپیتان سابق آبی ها با انتشار یک پست اینستاگرامی، پیام دو منظوره ای را برای هواداران استقلال فرستاد

جواد نکونام در صفحه شخصی اش عکسی با دو قلب آبی و پیراهن استقلال منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، جواد نکونام که تا صبح امروز گزینه اصلی استقلال برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری این تیم بود، ساعتی پس از آنکه حجت کریمی به صراحت اعلام کرد نکونام نتوانسته مشکلش را برای نشستن روی نیمکت استقلال حل کند، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود قدم به فاز تازه ای گذاشت. 

جواد نکونام عکسی از خودش با پیراهن آبی استقلال به اشتراک گذاشته و پایین عکس هم دو قلب آبی کنار تاج منتشر کرده است. از یکسو به نظر می رسد جواد نکونام قصد دارد با این عکس به هواداران پیغام بدهد کارش با استقلال تمام شده و آماده نشستن روی نیمکت این تیم است و از طرف دیگر اینگونه به نظر می آید که جواد نکونام نا امید از دریافت مجوز، می خواهد هواداران استقلال را پشت سر خودش بیاورد و با استفاده از این اهرم، مجوز کار در مجموعه آبی را دریافت کند.

البته از این عکس تعبیر دیگری هم می شود؛ اینکه جواد نکونام می خواهد به هواداران استقلال بگوید حتی اگر روی نیمکت استقلال هم ننشیند، باز هم استقلالی است!