به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی پس از اینکه زیر نظر امیر قلعه‌نویی فرصت ملی‌پوش شدن به دست آورد و در سه دیدار پیاپی دوستانه و کافا مقابل روسیه، کنیا و افغانستان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در بازی برابر افغان‌ها موفق به گلزنی شد، دیروز نخستین حضورش در ترکیب ابتدایی را به دست آورد و می‌توانست دوباره گل بزند که این شانس را از دست داد.

مهاجم فصل اخیر تراکتور پس از اینکه در دیدار برابر افغانستان از دقیقه ۵۶ به زمین رفت و در حضور تعویضی روی پاس صادق محرمی گلزنی کرد، یک فرصت عالی دیگر روی پاس مهدی ترابی به دست آورد که نتوانست آن را تبدیل به گل کند که دیروز هم چنین شرایطی برای او به وجود آمد.

1888321

اسدی در دقیقه ۴۹ دیدار رو گذشته مقابل قرقیزستان که نخستین حضورش در ترکیب تیم ملی ایران را تجربه می‌کرد، روی پاس رو به جلوی علیرضا جهانبخش و در ادامه پاس مهدی طارمی، یک فرصت عالی به دست آورد که شوت او راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و به بیرون رفت و دومین گل ملی او ثبت نشد.

مهاجم بلند قامت تراکتور که جایگزین سردار آزمون در ترکیب ابتدایی مقابل قرقیزستان شده بود، امیدوار است همچنان در این جایگاه بماند و در دیدار فینال تورنمنت کافا هم در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار بگیرد و دومین گل ملی خود را بزند.