پرویز مظلومی درباره تیم ملی ایران صحبت کرده است

پیروز مظلومی می گوید اسکوچیچ شایسته حضور روی نیمکت تیم ملی ایران است.

به گزارش طرفداری، پرویز مظلومی پیشکسوت فوتبال در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر به ایلنا گفت:

مهمترین مساله در حال حاضر این است که بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای مسابقات داشته باشیم و اگر بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی را پیش از مسابقات انجام دهیم آن وقت می‌توان گفت که تیم ملی پتانسیل صعود از گروهش را دارد.

وی ادامه داد:

هر هشت گروه جام جهانی در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت کدام تیم ضعیف یا قوی است همه تیم‌ها که به جام جهانی آمده‌اند با برنامه و قوی هستند فکر می‌کنم اوکراین هم به گروه ما اضافه شود.

وی در خصوص شرایط تیم‌های انگلیس و آمریکا ادامه داد:

به هر حال انگلیس در دنیا فوتبال شناخته شده‌ای دارد آمریکا هم تیم خوبی است و ما یک بار آنها را شکست داده‌ایم و توانایی انجام این کار را دوباره داریم. باید دید ما این باشد که توانایی صعود از این گروه را داریم.

مظلومی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند اسکوچیچ باید برود و مربی دیگری جایگزین شود خاطرنشان کرد:

اسکوچیچ نتایج خوبی گرفت و شایسته حضور در نیمکت تیم ملی است. درست است که از وی انتقاد می‌شود آن هم به دلیل این است که مربی صبوری است و دنبال جار و جنجال نیست شاید او هم اگر مانند سرمربی‌های دیگر تیم ملی با همه سر دعوا داشت الان هیچ کس چنین حرف‌هایی را عنوان نمی‌کرد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه برخی می‌گویند باید مربی بزرگتر از اسکوچیچ را به تیم ملی بیاوریم گفت:

این همه مربی بزرگتر از اسکوچیچ به فوتبال ما آمد و فقط به بدهی‌های ما اضافه شد. ما باید به اسکوچیچ اطمینان کنیم و بگذاریم با تمرکز کامل در مسابقات ظاهر شود.