به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که یکی از سه خرید مهم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می‌رود، پس از پرواز به ترکیه و انجام دو جلسه تمرینی زیر نظر ژوزه مورایس امروز در مسابقه تدارکاتی طلایی پوشان مقابل جی کی آکادمی غنا به میدان رفت و نمایش موثری در اولین بازی خود داشت.

این بازیکن بلند قامت که در فصل اخیر لیگ برتر ۱۱ گل به ثمر رساند، با جدایی از تراکتور تصمیم به حضور در سپاهان گرفت و پس از توافقی که در هفته گذشته اتفاق افتاد، به اردوی پیش فصل طلایی پوشان در ترکیه اضافه شد و امروز هم فرصت بازی زیر نظر مورایس را به دست آورد که توانست گلزنی کند.

1895846

رضا اسدی که احتمالا به‌عنوان هافبک دفاعی در سپاهان استفاده شود و برخلاف دوران حضورش در تراکتور دور از خط حمله و باکس محوطه جریمه حریف باشد، امروز مقابل تیم جی کی آکادمی غنا توانست یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا شروع موفقی در جمع طلایی پوشان داشته باشد.

اسدی که تجربه حضور در آکادمی سپاهان را دارد و یک فصل هم در لیگ برتر نیمکت‌نشین این تیم در دوران جوانی بوده، حالا به‌عنوان یک بازیکن با تجربه و گلزن به این باشگاه بازگشته و امیدوار است روند گلزنی در دیدار تدارکاتی امروز را در طول فصل هم داشته باشد.