به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل گذشته برای امید نورافکن در شرایطی به اتمام رسید، که این بازیکن بازی در پست‌های مدافع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی و وینگر چپ را تجربه کرد و سرانجام در پست وینگر چپ بود که در نیمه دوم فصل بیشتر مورد استفاده قرار گرفت.
این ماجرایی است که فصل آینده انتظار برخی از خریدهای سپاهان از جمله رضا اسدی را می‌کشد.

1897177
با توجه به مهاجمان زیادی که در اردوی سپاهان وجود دارد، بعید به نظر می‌رسد اسدی هم برای بازی در این پست مورد استفاده قرار بگیرد. احتمالا شانس این بازیکن برای بازی در پست هافبک تهاجمی بیشتر از سایر نقاط زمین است و البته طلایی پوشان در این پست با کمبود بازیکن اثرگذار هم مواجه هستند.

اسدی در نفت و سپس سایپا با نمایش‌های خود در پست هافبک دفاعی به اهالی فوتبال معرفی شد، اما در یکی دو فصل اخیر شرایط برای این بازیکن بلندقامت به طور کلی متفاوت شده و او در لیگ بیست و دوم با تصمیم پاکو خمس در حالی که به یک مهاجم کامل تبدیل شده بود، یازده مرتبه برای قرمزپوشان تبریزی گلزنی کرد.
اسدی همچنین بازی در پست هافبک تهاجمی را نیز تجربه کرده و امیر قلعه‌نویی در اولین بازی دوستانه با پیراهن تیم ملی از او در همین پست بهره برد.

بی‌شک بسیاری از اهالی فوتبال این روزها با کنجکاوی زیادی در انتظار شروع مسابقات هستند، تا درمورد خاص رضا اسدی و پستی که قرار است در آن بازی کنند، اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.