به گزارش "ورزش سه"، ایجنت سفیان امرابط، هافبک فیورنتینا، تایید می‌کند که احتمال جدایی این بازیکن در تابستان وجود دارد اما منچستریونایتد تنها مشتری او نیست.

این هافبک از روز دوشنبه تمرینات پیش فصل را آغاز کرد و در نتیجه به جای آماده شدن برای بازی دوستانه مقابل ستاره سرخ بلگراد، به صورت جداگانه تمرینات انفرادی را دنبال می‌کند.

گزارش‌ها در مراکش حاکی از آن است که منچستریونایتد برای خرید این بازیکن به توافق دست پیدا کرده است. اسپورت ایتالیا هم گزارش می‌دهد که باشگاه‌ها می‌توانند برای حدود 23 میلیون یورو به اضافه پاداش، برای رسیدن به قیمت درخواستی 30 میلیون یورو از سوی فیورنتینا، به توافق برسند.

1901991

با این حال، محمود ال بوستاتی، ایجنت او، به Voetbal Primeur گفت که وضعیت چندان واضح نیست: "باشگاه‌های زیادی به سفیان علاقه مند هستند. اکنون موضوع انتخاب درست است. او هنوز بازیکن فیورنتیناست و روز دوشنبه در تمرینات شرکت کرد."

پس از بارسلونا که از خرید این بازیکن کنار کشید، اتلتیکومادرید دیگر باشگاه اسپانیایی است که برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است.

ایجنت امرابط درمورد وضعیت این بازیکن ادامه داد: "اگر چیز جالبی پیش بیاید، سفیان برای مرحله بعدی آماده است و این درمورد فیورنتینا نیز صدق می‌کند. دو، سه باشگاه وجود دارد که سوفیان به آن‌ها علاقه دارد."

وقتی از این ایجنت پرسیده شد که آیا خروج تابستانی در برنامه آن‌هاست یا خیر، او اعتراف کرد: "ما اینطور فرض می‌کنیم."

این ایجنت همچنین در مصاحبه‌‌اش هر گونه پیشنهاد "رسمی" از عربستان سعودی را رد کرد.