طرفداران بلوگرانا سرنوشتی همانند نیمار برای ستاره فرانسوی تیم‌شان متصور می‌شوند.

عثمان دمبله در مسیر جدایی از بارسلونا قرار گرفته و هواداران این تیم از این بابت عصبانی هستند.

طرفداری | پاری سن ژرمن پس از توافق با عثمان دمبله، اکنون در تلاش است تا ساعت 23:59 امشب، بند آزادسازی 50 میلیون یورویی او را پرداخت کند. با توجه به این که پی‌اس‌جی ممکن است در موعد مقرر قادر به فعالسازی این بند نباشد، دمبله خواستار برگزاری جلسه ای بین مدیربرنامه‌های خود و نمایندگان دو باشگاه بر سر یافتن راه حلی برای انتقال به پاریس شده‌؛ هم‌چنین پاری سن ژرمن به وینگر فرانسوی، وعده دو برابر شدن دستمزدش نسبت به آن‌چه که در بارسلونا دریافت می‌کند را داده است. این اخبار روی هم رفته، باعث خشم هواداران بارسلونا علیه عثمان دمبله گشته است.

هواداران بارسلونا در آخرین پست عثمان دمبله در اینستاگرام که تصویر خوشحالی پس از گلش در ال‌کلاسیکو است، با گذاشتن کامنت‌های مختلف، خشم و ناراحتی خود را از وینگر تیم‌شان نشان دادند. آن‌ها متعقداند در پاریس، سرنوشتی مشابه با نیمار در انتظار عثمان دمبله خواهد بود.

- ممنون برای هیچی!
​​​​- مار (به بازیکنی نسبت داده می‌شود که به دلیل خیانت یا مسائل مالی باشگاهش را ترک کند.)، چطور این کار را با ژاوی انجام می‌دهی؟ همان کسی که در هر لحظه از دوران تباه فوتبالت از تو حمایت کرد تا روزهای بهتری را ببینی. این‌گونه جواب او را می‌دهی؟ با هیچی!
- تو لیاقت این پیراهن را نداری

- همان اشتباه نیمار را انجام دادی و به همان سرنوشت نیز دچار می‌شوی
- من تو را آن‌فالو می‌کنم.. امیدوارم تمام بازی‌هایت در پی‌اس‌جی را بازنده شوی

چطور می‌توانی به تنها باشگاهی که همواره در کل دوران مستعد آسیب‌دیدگی‌ات به تو ایمان داشت بی‌احترامی کنی؟
نسخه 2 نیمار نباش