به گزارش"ورزش سه" یکی از استعدادهای فوتبال ایران در سالهای گذشته حالا در مرز سی سالگی در شرایط خاصی قرار دارد. فرشید اسماعیلی که زمانی یکی از ستاره استقلال بود در این فصل احتمالا! در صدد رقم زدن یک بازگشت فوتبالی در کارنامه خودش با تیم نساجی باشد. 
او در پایان لیگ بیستم بعد از از استقلال جدا شد و مثل خیلی های دیگر که در این سالها از استقلال و پرسپولیس رفتند تا مرز فراموشی پیش رفت. با اینحال با بازگشتش به فوتبال ایران و فولادخوزستان با مصدومیت رباط صلیبی و دوری یکساله اش از مسابقات همراه شد تا انتظارها نسبت به او کمرنگ شوند. 

با اینحال فرشید اسماعیلی در ابتدای فصل به نساجی پیوست تا شاگرد مهدی رحمتی همبازی قدیمی اش شود. خیلی ها با دیدن نام این دو نفر یاد آن پنالتی کذایی داربی تهران می افتند که  رحمتی به عنوان کاپیتان مانع از پنالتی زدن گادوین منشا شد و فرشید هم ضربه بیرون زد. 

1904382

شاید این پنالتی نقطه عطفی منفی در کارنامه فرشید باشد و او بعد از فشارهای حاصل از این اتفاق کمتر توانست جو سکوها را به سمت خودش تغییر بدهد.  او حالا با نساجی علاوه بر لیگ برتر ، صحنه لیگ قهرمانان را هم دارد و این می تواند یک میدان حیثیتی برایش تلقی شود. جالب است که او با شش سال سابقه حضور در استقلال اکنون سومین تیمی را تجربه می کند که پیراهن آن قرمزرنگ است. رنگی که تاالان برای او خوش یمن نبوده و باید دید پیراهن سرخ نساجی اینبار برایش خوب کار می کند.