به گزارش "ورزش سه"، برگزاری دیدارهای دوستانه پیش فصل فرصتی هم به وجود می‌آورد تا هم‌بازیان سابق بازیکنان که در تیم‌های مقابل یکدیگر هستند، دیداری با هم تازه کنند و روز گذشته نیز در حاشیه مسابقه تدارکاتی مس رفسنجان و تراکتور این اتفاق رخ داد و سه پرسپولیسی سابق برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

حامد لک، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که اکنون در مس رفسنجان حضور دارد و طی یک سال اخیر شرایط خوبی در این تیم سپری کرد، دیروز با مهدی شیری و سعید آقایی، هم‌بازیان سابق خود که در فصل جدید برای تراکتور تبریز به میدان می‌روند، دیدار داشت.

1905146

حامد لک که در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا نمایش درخشانی داشت و در صعود پرسپولیس به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود و در فینال هم یک پنالتی گرفت، دیروز با مهدی شیری و سعید آقایی، دو بازیکن ثابت سرخ پوشان پایتخت در فینال آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، خوش و بش گرمی داشت.

این ۳ بازیکن سابق پرسپولیس که در ترکیب اصلی در فینال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودند، یک قدم تا تاریخ سازی برای سرخ پوشان و کسب نخستین جام در این رقابت‌ها برای پرسپولیسی‌ها فاصله داشتند که این اتفاق برای آنها نیفتاد و دو پنالتی برای اولسان هیوندای کاری کرد تا این جام از دست برود و حسرت بزرگی برای آنها باقی ماند.