به گزارش "ورزش سه" این وینگر خوش‌سیمای اسپانیایی درحالی از لالیگا چمدان‌ها را به مقصد فوتبال ایران بسته که همه امیدوارند در فصل جدید او نمایشی فراتر همه انتظارها و در حد یک بازیکن سطح بالای فوتبال اروپا در لیگ ایران داشته باشد. البته حضور بازیکنان لالیگایی در فوتبال ایران مسبوق به سابقه است و در فصل گذشته روبرتو تورس و الکس آلگیرا دو بازیکنی بودند که فولاد برای تقویت خود استفاده کرد. دو بازیکنی که یکی از آنها نمایشی متوسط و دیگری رو به پایین داشت اگر چه تورس اکنون باردیگر مورد توجه نکونام و استقلال است، اما آنچه از او انتظار می‌رفت را در فوتبال ایران شاهد نبودیم. 

حالا خیمنز این فرصت را دارد تا نشان بدهد که بازیکنان اروپایی با وجود اختلافات فرهنگی زیاد و سبک متفاوت فوتبال ایران می‌توانند در مسابقاتی که با شدت غیرقابل باور برای خارجی‌ها انجام می‌شود، بدرخشند. لیگ ایران فراتر از پیش‌داوری‌هاست و اگرچه به واسطه پخش‌های ضعیف تلویزیونی و ورزشگاه‌های نه چندان زیبا و همچنین البسه معمولی نمای جالبی ندارد، اما در ذات خود مسابقاتی قوی تلقی می‌شود. 

1905436

حالا این بازیکن اسپانیایی که درخششش می‌تواند توجه بیشتری را به فوتبال ایران معطوف کند با حضور در تمرینات بدنسازی سخت پاکو خمس خود را برای یک فصل کاملا متفاوت در زندگی ورزشی آماده می‌کند؛ جایی که باید دریبل‌هایش بگیرد و فرارهایش به گل و پاس گل منجر شود. چیزی که تبریزی‌ها برایش لحظه‌شماری می‌کنند و البته فوتبال ایران هم در انتظار آنهاست.

این وینگر 28 ساله که در این فصل در لیگ برتر ایران حضور دارد و با پیراهن تراکتور در مسابقات حضور پیدا می‌کند پیش از این سابقه بازی در تیم‌های پایه رئال مادرید، ختافه، اسپورتینگ خیخون، آلباسته بالومپیه، کادیز، ایبیزا و لاس پالماس را در کارنامه خودش دارد.

عکس: امیرحسین خیرخواه