در دهه ۸۰ امیر قلعه نویی که تیم خوبی در استقلال ساخته بود گفت دستهای پشت پرده نمی‌گذارند ما قهرمان شویم. استقلال تقریبا یک سال بعد و در لیگ ۸۴ جام قهرمانی را بالای سر برد اما امیر توضیح نداد که که پس چرا با وجود دستهای پشت پرده استقلال قهرمان شد؟ احتمالا او و تیمش توانسته بودند علاوه بر رقبا این دستها را هم شکست بدهد!

طی ۵ سالی که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد هم این جمله را در قالبی دیگر شنیدیم. بارها و بارها سید جلال و سایر پرسپولیسی‌ها مصاحبه کردند و گفتند عده‌ای نمی‌خواهند ما قهرمان شویم!لبته نام این عده هیچ وقت افشا نشد همان طور که نام دستهای پشت پرده افشا نشد. حیرت آور این که در تمام ۵ سال گذشته پرسپولیس قهرمان شد و امسال هم مجیدی از همان تاکتیک استفاده کرده و می‌گوید عده‌ای نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. جالب این که با وجود تلاش این عده گمنام ،استقلال بدون شکست صدرنشین است و مدعی اول فتح جام محسوب می‌شود. حالا اگر استقلال هم مثل پرسپولیس قهرمان شد که طبعا هیچ کس توضیحی در مورد آن عده نمی‌دهد چون پرسپولیسی‌ها هم توضیح ندادند اما اگر به هر دلیلی استقلال قهرمان نشد قطعا کار، کار همان یک عده ناشناس است!

پیش بینی می‌شود پرسپولیسی‌ها هم دوباره و شاید در جام حذفی رو به استفاده از این تاکتیک قدیمی‌بیاورند چرا که به طرز عجیبی جواب می‌دهد و جالب این که هواداران دو تیم هم با این تاکتیک همسو هستند. اگر تیم محبوب آنها قهرمان شود که طبعا به خاطر شایستگی‌های خودشان بوده اما اگر قهرمان نشود یک عده اجازه نداده اند قهرمان شود. مربیان هم که به شدت از این موضوع استقبال می‌کنند و در واقع همه از شعار «نمی‌خواهند ما قهرمان شویم» راضی هستند و حتی یک مخالف هم در این میان دیده نمی‌شود.