به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون، به 12 سال حضور در لیورپول پایان داد و با قراردادی 17.3 میلیون دلاری راهی الاتفاق عربستان شد. او در گفت و گوی اخیر خود حضور استیون جرارد روی نیمکت الاتفاق را مهمترین دلیل حضورش در این تیم دانست.

استیون جرارد بلافاصله بعد از قبول هدایت الاتفاق عربستان به مدیران این باشگاه درخواست خرید هندرسون را ارائه کرد و آنها موفق شدند با دستمزد هفتگی حدود 850 هزار یورو رضایت این بازیکن 33 ساله را برای حضور در لیگ عربستان جلب کنند.

برخی معتقد بودند که دوران ملی هندرسون با این انتقال پایان یافته اما گرت ساوت‌گیت به این بازیکن اطمینان داده که در صورت حفظ آمادگی می تواند همچنان ملی پوش بماند. هافبک انگلیسی الاتفاق با استقبال از این اتفاق گفت: "روی انجام بهترین بازی های ممکن برای الاتفاق تمرکز کرده ام. اگر من این کار را می توانم انجام دهم دلیلی ندارد که نتوانم برای انگلیس بازی کنم."

او در مورد انگیزه بالایش برای ادامه کار با تیم ملی گفت: "ما در چند هفته اخیر باهم در این مورد صحبت کرده ایم. بازی برای تیم ملی انگلیس اهمیت بالایی برای من دارد. احساس می کنم که هنوز می توانم به این تیم برای به دست آوردن موفقیت های بزرگ کمک کنم؛ همان طور که چند بازی خوب در جام جهانی انجام دادم. احساسم این است که هنوز می توانم ادامه دهم. در عین حال باید در عرصه باشگاهی هم عملکرد خوبم را ادامه دهم."

1907009

هندرسون به مدت 4 فصل در لیورپول کنار جرارد بازی کرده است. او زمانی که اسطوره لیورپول در سال 2015 این تیم را به مقصد لس آنجلس گلکسی ترک کرد بازوبند کاپیتانی قرمزها را تا همین فصل گذشته به بازو داشت. این دو همچین در یورو 2012 و جام جهانی 2014 نیز کنار هم بازی کردند.

هندرسون در مورد نقش جرارد در انتقالش به الاتفاق گفت: "واضح است که استیون جرارد دلیل اصلی حضور من در این تیم بود چون می خواستم با او و زیر نظر او کار کنم. ما باید روی آمادگی بیشتر کار کنیم و مطمئن هستم که می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم که بتوانیم کنار هم به افتخارات مهمی در الاتفاق دست پیدا کنیم."