به گزارش "ورزش سه"، در دور سوم از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، امشب تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا در گرجستان به مصاف دیلا گوری می رود. ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم قبرسی پیش از این دیدار، از احترام به تیم حریف صحبت کرد  گف که تیمش خواهان پیروزی است.

ساپینتو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی دشواری داریم. حریف سرسختی که در خانه قدرتمند است و توانست در لحظات آخر دیدار برگشت، نتیجه بازی را برگرداند. جدال امشب، نیمه اول تقابل های ماست. یک بازی هم در نیکوزیا داریم. به حریف احترام می گذاریم، اما آپوئل هستیم و می خواهیم برنده شویم.

سرمربی پرتغالی درباره فلسفه اش برای بازی امشب گفت: دیلا گوری تیمی است که ما آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم. تیمشان را در هر دو بازی دور قبل دیدیم. آنها بازیکنان خوب و باتجربه ای دارند که در نبردهای تک به تک خوب کار می کنند و در چیدمان ها خلاق هستند و دوست دارند مالکیت توپ را داشته باشند. ما باید در کاری که انجام می‌دهیم، متمرکزتر و مصمم‌تر باشیم و اشتباهاتی را که در نیمه اول دیدار قبل برابر وویوودینا مرتکب شدیم، انجام ندهیم.

لازم به ذکر است که آپوئل موفق شد در دور قبلی این مسابقات و در دو بازی رفت و برگشت از سد وویوودینا صربستان عبور کرده و راهی این مرحله شود. در صورت پیروزی تیم ساپینتو، آنها در دور پایانی مقدماتی کار سختی برابر برنده دیدار خنت بلژیک و پوگون شچچین لهستان خواهد داشت.