امروز ویدیوی عجیبی از ایوان تونی منتشر شد که خشم هواداران باشگاه برنتفورد را برانگیخت.

ایوان تونی، مهاجم 25 ساله برنتفورد برای سپری کردن تعطیلات کوتاهش به دبی رفته و در همین تعطیلات، ویدیویی از او منتشر شد که در آن ویدیو خطاب به باشگاه برنتفورد از الفاظ نامناسب و توهین آمیزی استفاده می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت گل، ویدیویی که از ایوان تونی منتشر شد و افراد زیادی در کل دنیا این ویدیو را مشاهده کردند، خشم هواداران برنتفورد را به شدت برانگیخته است. این ویدیو تبدیل به یک طوفان رسانه ای واقعی شده است. در این ویدیو، ابتدا زنی از جمله «لعنت به برنتفورد!» استفاده می کند و بلافاصله پس از او، ایوان تونی نیز این جمله را به زبان می آورد. این اتفاق می تواند عواقب بدی برای ایوان تونی به همراه داشته باشد. سخنگوی باشگاه برنتفورد بیان کرد که از وجود این ویدیو آگاه هستند و با دفت شرایط را ارزیابی کرده و تصمیم خواهند گرفت. ساعاتی پس از منتشر شدن این ویدیو، ایوان تونی در صفحات اجتماعی خود از باشگاه برنتفورد و هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد:

من از ویدیویی که در دبی، جایی که من در طول تعطیلات زمستانی آن جا بودم از من گرفته و امروز در شبکه های اجتماعی منتشر شد، مطلع هستم. در این ویدیو، من از کلمات غیرقابل قبولی استفاده کردم. این ویدیو ویرایش شده و ادامه آن منتشر نشده است اما من باید تاثیری که این ویدیو داشته است را بپذیرم و من متوجه می شوم که نباید خودم را در چنین موقعیتی قرار می دادم. من به سرمربی توضیح دادم که چه اتفاقی افتاده و از او عذرخواهی کردم اما همچنین می خواهم از تمام هواداران برنتفورد نیز عذرخواهی کنم. من به نحوه حمایت همه شما از تیم احترام می گذارم و باید بگویم که چقدر عاشق بازی کردن برای باشگاه و شما هستم. من هفته آینده به تمرینات باز می گردم، سخت کار می کنم تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم تا در ادامه فصل، در بازی های بیشتری پیروز شویم.