بندهای عجیب و غریب موجود در قرارداد بازیکنان استقلال همگی کنار گذاشته شدند.بندها و تبصره‌هایی مانند: رضایت مدیرعامل و یا دریافت مبلغی جدا از رقم ثبت شده در قرارداد به ازای برگزاری هر مسابقه استقلال و به میدان رفتن نفرات در آن مسابقات.

 قاعده‌ای که هیچ جای دنیا نیست و البته حالا دیگر در استقلال وجود ندارد و مدیران باشگاه در این رابطه به خبر ورزشی اطمینان داده اند اما این وسط چرا هیچ کس سراغ باعث و بانی این بدعت غلط نمی‌رود؟

سنگی را آن جناب انداخته که ۳ مدیرعامل بعد خودش را بیچاره کرده است. وقتی بازیکن با استقلال قرارداد بسته دیگر دلیلی ندارد که به خاطر هر بازی رقم اضافه‌ای هم دریافت کند چون بدیهی است او را خریده‌اند تا به میدان برود نه اینکه تماشاگر باشد. حالا کسی که چنین منطق ساده ای را زیر پاگذاشته پاسخگوی هیچکس نیست!

جالب اینکه هواداران مدام می‌پرسند وقتی ما هیچ خریدی نداشتیم و تازه چندنفر راهم ازدست دادیم چطور مشمول سقف هزینه می‌شویم؟ در فضای مجازی گرفتاران فالوئر از این ناآگاهی سواستفاده و از حقیقت باج می‌گیرند. اینکه استقلال ۴۹۰ میلیارد قرارداد بسته که با افزایش درحد عرف ۲۰ درصدی هم برای امسال میشود ۶۰۰ میلیارد اما حتی به آسیا هم نرسید که به سقف ۳۳۰ میلیارد برسد!

و خیلی ساده ؛ حالا حق ندارد بالاتر از ۳۰۰ میلیارد ببندد و این یعنی بدون حتی یک خرید باید نصف قراردادهای جناب مدیر قبلی را باطل کند تا برای نصف دیگر کارت بازی صادر شود! این هیچ ربطی به وزیر و وکیل و سایر تیم‌ها ندارد و لطفا یقه مدیران سابق خودتان را بگیرید!