به گزارش ورزش سه، خسوس کاساس در بخشی از برنامه خود برای آماده‌سازی عراق به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا، در جولای گذشته برای یافتن بازیکنان جدید برای تیم ملی عراق به سوئد سفر کرد.

یک منبع آگاه در فدراسیون عراق درباره برنامه‌های سرمربی تیم ملی این کشور گفت: کاساس طی سفر خود به سوئد، نظارت دقیقی بر بازیکنان تیم ملی عراق انجام داد و همچنین برنامه‌های خود را برای یافتن بازیکنان جدید برای تیم ملی پیش برد.

این منبع در ادامه گفت: سفر بعدی کاساس به هلند خواهد بود اما سرمربی اسپانیایی فعلا تصمیم گرفته این سفر را به تعویق بیندازد. او در حال حاضر برای تعطیلات راهی اسپانیا به شده و سپس به بغداد باز می‌گردد تا لیست تیم ملی عراق برای حضور در مسابقات جام پادشاهی تایلند را اعلام کند.

تیم ملی عراق در چارچوب تدارکات خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2023، در مسابقات جام پادشاهی تایلند که با حضور عراق، تایلند، لبنان و هند برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد و سپس در رقابت‌های چهارجانبه اردن با حضور اردن، ایران و قطر حاضر خواهد شد.

ملی‌پوشان عراق سپس باید در گروه F رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با تیم‌های ویتنام، فیلیپین و برنده بازی اندونزی و برونئی رقابت کند.