به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتظار داشت که شاهد جدایی هندرسون و فابینیو از لیورپول باشد. 

این دو بازیکن مانند بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال اروپا نتوانستند به پیشنهاد هنگفت دریافتی از سوی باشگاه‌های عربستانی پاسخ منفی بدهند و در نهایت تصمیم گرفتند این باشگاه را ترک کنند تا تجربه جدیدی را به دست آورند. 

پیشنهاد ارائه شده از سوی عربستانی‌ها به حدی خوب بود که تلاش مدیران لیورپول برای حفظ این دو نفر نتیجه نداد و حالا کلوپ مدعی شده که در صحبت با آنها متوجه این موضوع شده که آنها دل در گروی پیوستن به باشگاه‌های عربستانی دارند. 

1900823

این مربی آلمانی در گفتگو با نشریه اسپورت وان اظهار داشت: «این موقعیت خاصی برای ما بود. قرارداد روبرتو فیرمینو تمام شد. البته که او می‌توانست از جمع ما جدا شود و هرکار که دوست دارد انجام دهد. او تصمیم خودش را گرفت و این هیچ مشکلی نداشت. 

زمانی که هندرسون و فابینیو در دفتر من نشستند تا با من درباره اتفاقاتی که رخ داده بود صحبت کنند، متوجه شدم که شرایط به چه صورت است و از همان لحظه فهمیدم که این دو نفر مشتاق پیوستن به عربستان شدند و ما دیگر عملا شانسی برای حفظ آنها در تیم نخواهیم داشت.»