به گزارش " ورزش سه"، حلالی در ابتدا درباره بازی آلومینیوم گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و گل زدیم و تمام شرایط آماده بود که بتوانیم بازی را ببریم. زمانی که شما در دقایق اول بازی به گل می‌رسی فشار برداشته می‌شود و بازیکنان می‌توانند با آرامش بیش‌تری بازی کنند اما نتوانستند از جلو افتادن بهره ببرند. متاسفانه جدیدا تنشی بین بچه‌ها وجود دارد و مسائل حاشیه‌ای تیم در یک یا دوماه اخیر بعد از دربی بیشتر شد و تمرکز روی کار کمتر شده است. ما در زمین خودمان گل زدیم اما بعد از آن متاسفانه گل خوردیم و موقعیت‌های زیادی به تیم حریف دادیم. با تنش و اضطراب بازی می‌کنیم و این باعث می‌شود اشتباهات زیادی انجام دهیم و وقتی اشتباه می‌کنی مخصوصا در بازی حذفی، راه برگشتی نداری. اشتباهات فاحش و اکثرا فردی در بازی دیروز انجام دادیم که راه برگشتی نداشت و باعث شد بازی را از دست بدهیم. هر چقدر بازی جلو می‌رفت تنش و اشتباهات بیش‌تر می‌شد و علی‌رغم اینکه جلو بودیم، تیم آلومینیوم از اشتباهات ما به‌نحو احسن استفاده کرد و بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص تغییرات زیاد ترکیب پرسپولیس افزود: امسال یک‌سری نفرات جدید اضافه شدند و عملکرد بچه‌ها خیلی قابل قبول نبود. زمانی که مربی بازیکنی را در ترکیب می‌گذارد و می‌بیند عملکردش خوب نیست مجبور به تعویض می‌شود. بعضی از بچه‌ها عملکرد ضعیفی داشتند؛ مثلا در چند بازی دروازه‌بان ما روی سه امتیاز ما و در نهایت باخت تیم تاثیر گذار بود و بعضی از بازی‌هایی که برده بودیم مساوی شد و بعضی از بازی‌ها را باختیم که روی اشتباهات فردی بود؛ وقتی دروازه‌بان را بیرون می‌گذاری گلر ذخیره هم باید آمادگی کافی را داشته باشد. تغییر دفاع وسط و دروازه‌بان خیلی کار درستی نیست و باید مقداری ثبات داشته باشند تا ساختار تیمی حفظ شود. در دفاع وسط تغییرات زیادی داشتیم و این مسئله به کار ما صدمه زیادی زد و بیشترین آسیب از این نقطه و دروازه‌بان بود.

حلالی ادامه داد: شیری دفاع راست ما بود که او را فرستادیم رفت و رامین رضاییان اخیرا به این پست اضافه شده است. دفاع‌های چپ خیلی شکل خوبی نداشتند و نتوانستند خودشان را نشان دهند که بتوان گفت لایق بازی در این پست هستند. مثلا بازیکنی در یک بازی خوب بود و در سه بازی عملکرد مناسبی نداشت و مربیان مجبور بودند بازیکن دیگری را بیاورند. بعضی اوقات از وحید امیری، سعید آقایی و شجاعی استفاده کردند. به‌عنوان مثال شجاعی‌ در یک بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره به بازی می‌آمد، پاس گل می‌داد و وقتی فیکس می‌شد نمی‌توانست کار خودش را انجام دهد. قسمت اعظم این تغییرات به این‌صورت اتفاق افتاد اما اگر تغییرات زیادی انجام دهیم، در طولانی مدت بهره‌وری ندارد.

حلالی درباره احتمال بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی لیگ افزود: هیچ چیزی در فوتبال غیر ممکن نیست و نمی‌توانیم بگوییم در فوتبال‌ اتفاقی قطعا رخ نمی‌دهد. همان‌طور که نمی‌توانستیم فکرش را بکنیم آلومینیوم در زمین خودمان، در جام حذفی و با بهترین شرایط به‌راحتی ما را ببرد و صعود ‌کند، به همین صورت 6 بازیِ باقی‌مانده را مصمم به‌ جلو می‌رویم. بچه‌ها باید مقداری با آرامش بازی کنند و تمام تمرکزشان را روی کاری که انجام می‌دهند بگذارند. در این مدت مسائل حاشیه‌ای‌ زیاد شده و باید دست به دست هم بدهیم تا کمتر شود.

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره شرایط تیمش گفت: قهرمان نیم فصل اول بودیم و در نهایت سوم شدیم. در نیم فصل دوم، سه بازیکن‌مان آسیب دیدند و نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم چون در رده امید بازیکن نیست و در اول فصل باید بازیکن بگیرید و در وسط فصل یار آزادی وجود ندارد. تیم‌ها هم اجازه نمی‌دهند و بازیکنان خوب را به بقیه تیم‌ها نمی‌دهند و نتوانستیم یار جذب کنیم و در نهایت با تلاشی که کردیم در نهایت سوم شدیم. برای امسال و به‌عنوان سال اول بسیار خوب بود. خیلی اتفاقات بدی برای تیم‌های پایه در سال‌های قبل می‌افتاد. ما به تیم‌های رده بالا نباختیم و امتیازات خوبی از آن‌ها گرفتیم و در دو بازی حداقل چهار امتیاز گرفتیم؛ در دو بازی باخت داشتیم که رده‌های پایین جدول بود و به دلیل تمرکزی که بچه‌ها نداشتند باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم اما در کل و برای شروع سال اول فوق العاده بود و بچه‌ها رشد بسیار خوبی از نظر فنی، روحی و باوری داشتند. این پروسه کوتاه مدت نیست و باید بلند مدت باشد و شما نتیجه‌اش را در سال‌های بعد خواهید دید.

حلالی در خصوص صحبت‌های پنجعلی و تمایل به کار در بخش پایه پرسپولیس و برکناری خلیلی از این سمت گفت: من توضیحی در این خصوص ندارم. آقای پنجعلی و خلیلی از پیشکسوتان باشگاه هستند و در خصوص این مسائل مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد. من شناخت بسیار زیادی از آقای خلیلی نداشتم و ما هم‌بازی نبودیم اما امسال کار اجرایی ایشان را دیدم و به‌شدت انسان متعهد، کار بلد و سالمی هستند و شما تغییرات را امسال در باشگاه می‌بینید. می‌توانم بگویم اتفاقات بسیار خوبی افتاد و در هر صورت مدیریت باشگاه در این خصوص تصمیم گیرنده است و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند تا بچه‌های جوان ما به سرانجام خوبی برسند. من آقای خلیلی و کارشان را از نزدیک دیدم و فوق العاده بودند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و کارشان را ادامه دهند چون لیاقتش را دارند.