به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان اسپانیا روز گذشته در فینال جام جهانی 2023 به مصاف تیم ملی زنان انگلیس رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

کارمونا در این دیدار هم مانند بازی مرحله نیمه نهایی ستاره تیمش بود و موفق شد تک گل پیروزی بخش که جام قهرمانی را برای اولین بار به اسپانیا تقدیم کرد به ثمر برساند تا بار دیگر مهارتش را به حریفان نشان دهد. 

ساعتی پیش از پایان این بازی بود که فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدر این ستاره رئال مادرید چند ساعت پیش از شروع دیدار فینال از دنیا رفته اما او پس از پایان جشن قهرمانی از این موضوع خبردار شده است.

1913078

کارمونا با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش در این باره نوشت: «بدون این که بدانم، ستاره‌ام را حتی پیش از آن که این بازی آغاز شود گرفته بودم. می‌دانم تو بودی که به من قدرت دادی تا به چنین دستاورد نابی برسم. می‌دانم که امشب من را تماشا کردی و به من افتخار کردی. روحت در آرامش، بابا.»

اشاره این بازیکن به تک ستاره‎‌ای است که پس از کسب اولین جام قهرمانی در بالای آرم فدراسیون فوتبال اسپانیا روی پیراهن این تیم نقش بسته است.