به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل اقدام ناشایستی که در فینال جام جهانی زنان داشت به شدت تحت فشار قرار دارد هر چند اصرار دارد که استعفا نخواهد داد.

امروز در یکی از شدیدترین اقدامات دسته‌جمعی  علیه روبیالس یازده نفر از اعضای کادر فنی تیم ملی زنان این کشور در اعتراض به او استعفا دادند. آنها در بیانیه خود اعلام کردند برای حمایت از جنی هرموسو و دیگر بازیکنان تیم ملی از سمت‌شان کناره می‌گیرند.

آنها در بیانیه خود اشاره کردند که در جلسه اخیر مجمع فدراسیون از آنها سو استفاده شده و فدراسیون سعی کرده اینطور وانمود کند که آنها حامی روبیالس هستند. در این بیانیه آمده است:" ما را در جلسه فدراسیون در ردیف جلو نشاندند تا اینطور وانمود کنند که ما حامی روبیالس هستیم و از توضیحاتش قانع شده‌ایم. این واقعیت ندارد و ما برای حمایت از هرموسو و دیگر بازیکنان تیم ملی استعفا می‌دهیم".

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی مردان اسپانیا، که تصاویر او در جلسه فدراسیون که نشان می‌داد در حال دست زدن برای روبیالس است خبرساز شده بود امروز در یک چرخش صد و هشتاد درجه‌ای علیه رئیس فدراسیون بیانیه صادر کرد.

در بیانیه دلافوئنته آمده است:" در زمان جشن‌های قهرمانی پروتکل‌هایی وجود دارد که لوئیس روبیالس حتی حداقلی‌ترین پروتکل‌ها را رعایت نکرد. این رفتار برای کسی که نماینده کل فوتبال اسپانیا است شایسته نیست. او خودش به صورت علنی اعتراف کرده که رفتاری نادرست داشته".