به گزارش ورزش سه، در شرایطی که رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر در جریان است، باشگاه سپاهان همچنان موفق به ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و دابو نشده و در غیاب این بازیکنان وارد مسابقات خود می‌شود.

منصور قنبرزاده پس از جلسه کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران با مهدی تاج در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت: مدیر اجرایی باشگاه سپاهان در جلسه امروز حضور داشتند و دلایلی را گفتند و حتی به صورت مکتوب دادند. سقف بودجه امسال سپاهان هنوز پر نشده اما به دلیل اینکه اعتبارات سال بعدش افزایش نامتعارفی داشت، ما گفتیم این هم مثل خواسته فولاد و پرسپولیس است. اگر با درخواست این باشگاه موافقت می‌کردیم، باید سقف و دستورالعمل را باید کنار می‌گذاشتیم.

1901920

او در خصوص قراداد دابو و عیسی آل‌کثیر توضیح داد: امروز خدمت آقای تاج و نماینده سازمان بازرسی داشتیم، از ما توضیح خواستند و ما توضیحات جامعی داشتیم؛ با توجه به اینکه در سال دوم تهاتر زیاد شده و است باعث ایجاد نابسامانی می‌شود و اگر بخواهیم تهاتر را از فصل به فصل آتی و به فصل سوم ببریم، باشگاه‌های دیگر هم این خواسته را خواهند داشت و به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، ما مجوز صادر نکردیم و قراردادی از این دوستان ثبت نشد.

قنبرزاده تاکید کرد: کارگروه با نظر حمع صورتجلسه کردند. تکلیف این دو بازیکن دست ما نیست و ما مجری قوانینی هستیم که هیئت رئیسه فدراسیون و آقای تاج روی آن تاکید داشتند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که با کاهش رقم قرارداد بازیکنان، قرارداد آنها ثبت شود، گفت: خیر.