به گزارش "ورزش سه"، کارلو نورا، رئیس عملیاتی لیگ حرفه‌ای عربستان، می‌گوید به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو توسط النصر مهم‌ترین نقش را در افزایش درآمد این لیگ داشته است.

حضور کریستیانو نه تنها از نظر فوتبالی باعث افزایش قدرت النصر شده بلکه زمینه‌ساز پروژه‌ای بود که امسال تابستان با خریدهای متعدد ستاره‌های فوتبال اروپا به اوج رسید. این مسئول لیگ عربستان می‌گوید بررسی‌های اقتصادی لیگ نشان می‌دهد مهم‌ترین نقش در افزایش درآمد لیگ روشن را کریستیانو رونالدو داشته است.

کارلو نورا در صحبتهای خود گفت:" حضور کریستیانو رونالدو باعث شد لیگ ما در 140 کشور پخش تلویزیونی بشود. به این ترتیب درآمد ما با افزایش 650درصدی مواجه شد".

1917999

رونالدو ژانویه گذشته با باشگاه النصر قراردادی 2 ساله امضا کرد. با شروع فصل جدید رونالدو همانطور که از او انتظار می‌رود ستاره اصلی النصر بوده و در بین ستاره‌های بزرگ این روزهای لیگ عربستان بهترین آمار را داشته است.

1918000

ستاره بزرگ پرتغالی از ابتدای تابستان در رقابتهای مختلف برای النصر 9 بازی انجام داده و موفق شده 9 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل بدهد. رونالدو دیشب در جریان پیروزی 4-0 النصر مقابل الشباب دو گل زد و یک پاس گل داد.