به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا آماده می کند، از چند روز دیگر و با آغاز فیفا دی، دور جدیدی از اردوهای خود را برگزار می کند.

روز گذشته، کارلوس کی روش دیداری با مربیان تیم های حاضر در لیگ ستارگان برگزار کرد و برنامه خود تا آغاز جام ملت های آسیا را با آنها در میان گذاشت. با این حال، یکی از روزنامه های معروف قطری به انتقاد از شیوه و سبک بازی سرمربی پرتغالی پرداخته است.

الوطن در شماره امروز در این خصوص نوشته است: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که العنابی (لقب تیم ملی قطر) در دوره های آتی با آن مواجه خواهد شد، سبک بازی و سازوکار برخورد با تیم‌های بزرگ است. جایی که تیم در برابر آنها بازی‌های قدرتمند، دشوار و بسیار هیجان‌انگیزی و رقابتی برگزار می‌کند.

1880153

برخی معتقدند که فلسفه کی روش تکیه بر عملکرد دفاعی است و این موضوع در تورنمنت اخیر جام طلایی به وضوح قابل مشاهده بود. در این میان، درخواست های زیادی از سرمربی پرتغالی برای تغییر سبک و بهبود فرم تهاجمی تیم مطرح شد و باعث گردید تا او را در معرض انتقادات شدید قرار داد.

الوطن در بخش پایانی گزارش خود نوشته است: مطمئناً این امر مستلزم تلاش زیاد مربی پرتغالی در دوره آینده است تا این تیم در خط مقدم تیم های قاره ای و بین المللی قرار گیرد.

لازم به ذکر است که تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا در گروهی با حضور تیم های لبنان، تاجیکستان و چین قرار دارد.