به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد تلاش می کند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرید سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، را نهایی کند.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی، یونایتدی‌ها که پیش از این رضایت شخصی امرابط را جلب کرده بودند موفق به راضی کردن فیورنتینا برای انتقال قرضی این بازیکن شده‌اند.

آنها با پرداخت 10 میلیون یورو ستاره مراکشی را به صورت قرضی و به مدت یک فصل در اختیار خواهند داشت. البته در قراردادی که هنوز رسمی نشده گزینه خرید 25 میلیونی نیز گنجانده می‌شود.

1918812

فیورنتینا که نتوانست در برابر پیشنهاد یونایتدی‌ها مقاومت کند در حال حاضر به دنبال جذب جانشینی برای امرابط است. از ماکسیم لوپز، بازیکن ساسولو به عنوان گزینه اول فیورنتینا یاد می‌شود که توافقات اولیه با او برای این انتقال حاصل شده است.

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی چند ساعت پیش بدون اشاره به این نهایی شدن جذب امرابط تاکید کرده بود که شایعات مثبتی در این خصوص وجود دارد اما قصد ندارد تا رسمی شدن موضوع حرف خاصی بزند.

طبق آخرین اخبار امرابط بخش اول تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشته و قصد دارد در ساعات آینده به منچستر پرواز کند و قراردادش را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نهایی کند.