به گزارش "ورزش سه"، دور بودن از شرایط تمرینی و بازی کاری کرده بود تا مهدی رحمتی نتواند در سه هفته ابتدایی فصل فرشید اسماعیلی را در ترکیب ابتدایی قرار بدهد و همواره از او به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌کرد، اما او در دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت به جمع ۱۱ نفر اصلی رسید و درخشش قابل توجهی داشت.

فرشید اسماعیلی که در نخستین مسابقه پیکان با یک ارسال تماشایی مانع از شکست خانگی تیمش شده بود، این هفته هم در تقابل با صنعت نفت در کنار اینکه دوباره سانترها و پاس‌های خطرناکی داشت و تیمش را در فاز هجومی کمک کرد، گل سوم را هم به زیباترین شکل ممکن با یک سر توپ و شوت پای چپ تماشایی به طاق دروازه به ثمر رساند تا در پایان هفته چهارم یک گل و یک پاس گل داشته باشد؛ آمار خوبی برای هافبک سابق استقلال که می‌خواهد دوباره به فوتبال برگردد.

1919082

هافبک پیشین استقلال که در بازگشت به میادین و بازی برای نساجی با خبر خوش حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی مواجه شده و از سوی عوامل اجرایی کادر تیم ملی پاسپورت او را دریافت کرده بودند، در لیست نهایی قرار نگرفت.

اسماعیلی که امیدوار به حضور در اردوی تیم ملی بود، حالا این آرزو را بر باد رفته می‌بیند و امیدوار است با درخشش دوباره برای نساجی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بتواند به این مهم برسد.

عکس ها: معین نادری