به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین موارد فوتبال ایران در فصل جاری شامل حال عیسی آل‌کثیر شده است؛ مهاجم باتجربه فصل گذشته پرسپولیس با آرزوهای فراوان در نقل و انتقالات راهی سپاهان شد، اما قوانین مربوط به سقف بودجه اجازه ثبت قرارداد او را نداد تا همچنان بلاتکلیف بماند.

اگرچه رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، چند روز پیش در اظهارنظری اعلام کرد اگر یحیی گل‌محمدی بخواهد برای جذب آل‌کثیر اقدام می‌کند، اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و این مهاجم توانمند فعلا در تمرینات سپاهان کارش را جلو می‌برد و منتظر باز شدن روزنه‌ای برای حضور دوباره‌اش در لیگ برتر است.

1920417

تصاویری که از آل‌کثیر در تمرینات سپاهان مخابره می‌شود، آمادگی جسمانی بالای این بازیکن را به خوبی نشان می‌دهد. او در روزهای تعطیلی لیگ برتر و شروع دوباره بدنسازی سپاهانی‌ها با وزنه‌های سنگین دست و پنجه نرم می‌کند تا از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشد.

آل‌کثیر حالا با توجه به ثبت نشدن قراردادش می‌تواند به عنوان سهمیه آزاد به هر تیمی که لیست بزرگسالش جای خالی داشته باشد، برود؛ البته که این جابه جایی باید با نظر مستقیم مدیران باشگاه سپاهان صورت بگیرد و بعید است آنها به سادگی قید بازیکنی را که روی او حساب ویژه باز کرده بودند بزنند. با این حال او امیدوار به تعیین تکلیف خود در روزهای آینده است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم گلزن و باتجربه فوتبال خواهد بود.