به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در فیفا دی سپتامبر در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 دو بازی انجام خواهد داد و در روزهای 8 و 11 سپتامبر به ترتیب با اسلواکی و لوکزامبورگ دیدار خواهد کرد.

اولین جلسه تمرین تیم ملی پرتغال امروز در کمپ تیم ملی این کشور برگزار شد. دیگر ستاره‌های پرتغالی اولین جلسه تمرینی را برگزار کردند و کریستیانو رونالدو کمی دیرتر به کمپ وارد شد و به گزارش رسانه‌های پرتغالی اولین تمرین را در سالن بدنسازی انجام داد.

ستاره‌هایی که امروز زیر نظر روبرتو مارتینز در زمین چمن تمرین کردند برناردو سیلوا، گونسالو راموس، آنتونیو سیلوا، توتی گومز، ژوائو فلیکس، اوتاویو، کانسلو، پالینینیا، رافائل لیائو، روبن نوس و رویی پاتریسیو بودند.

بر اساس تشخیص کادر فنی پرتغال چند ستاره دیگر دیوگو کاستا، گونسالو ایناسیو، روبن دیاز، دیوگو دالوت، نلسون سمدو، پدرو نتو، برونو فرناندز، ویتینیا، ریکاردو هورتا، دیوگو ژوتا و کریستیانو رونالدو امروز را در سالن بدنسازی تمرین کردند.

رونالدو تنها ستاره‌ی لیگ روشن عربستان نیست که در اردوی پرتغال حضور دارد. او در کنار روبن نوس از الهلال و اوتاویو از النصر از این کشور خودشان را به پرتغال رسانده و در کنار دیگر ستاره‌های شاغل در اروپا مشغول به تمرین شدند.

1920606
1920604
1920605