به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون که پیش از این بازوبند لیورپول را به بازو می‌بست این روزها در الاتفاق عربستان بازی می‌کند. او از زمان گرفتن تصمیم برای جدایی از لیورپول و راهی شدن به عربستان با انتقادهای زیادی مواجه شده و به پول‌پرستی متهم شده است.
هندرسون که در حال حاضر برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس به کشورش برگشته در یک مصاحبه گفت علت انتقالش به الاتفاق پول نبوده است.

1920927

باید اشاره کرد که امسال تابستان علاوه بر هندرسون شاهد انتقال یک دو جین از ستاره‌های فوتبال اروپا به عربستان بودیم. گفته می‌شود هندرسون در حال حاضر از الاتفاق هفته‌ای 700هزار پوند دستمزد می‌گیرد. 

کاپیتان سابق لیورپول در مورد رقم واقعی دستمزدش گفت: «آیا این درست است که من هفته ای 700000 پوند یا چهار برابر درآمدم در لیورپول دریافت می‌کنم؟ نه ولی کاش اینطور بود (می‌خندد). صادقانه بگویم که این اعداد و ارقام درست نیست. اما قطعا از نظر مالی اینجا شرایطم بهتر است. من دستمزد بالایی نمی‌گیرم ولی دستمزدی که می‌گیرم، در مجموع رضایت‌بخش است. بله، پول خوبی می‌گیرم ولی نه 700 هزار پوند در هفته.»

1921185

هندرسون سپس از کلوپ نیز انتقاد کرد: «اخیرا کلوپ مصاحبه‌ای کرد و در آن گفت از تیمش بسیار راضی است و خریدهای جدید را ستایش کرد. به نظرم رسید او منظورش این بود که بازیکنان جدا شده، باید می‌رفتند و خریدهای جدید همان‌هایی بودند که می‌خواست. شاید او واقعا دوست داشت من و دیگر جدا شده‌ها از تیم برویم.»