به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زنان اسپانیا با برتری 1-0 برابر انگلیس توانست برای اولین بار در تاریخش فاتح جام جهانی فوتبال زنان شود اما به جای شادی و شعف عمومی، همه چیز تحت تاثیر اقدام غیراخلاقی لوئیس روبیالس علیه جنی هرموسو در جریان اهدای مدال قهرمانی قرار گرفت.

1914315

حرکت روبیالس با واکنش‌های منفی داخلی و جهانی فراوانی همراه شد و او دو هفته پیش در مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر شد تا در این باره توضیح بدهد. رسانه‌ها ادعا کرده بودند که روبیالس در مجمع استعفا خواهد داد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که او ضمن دفاع از خود، تمام ادعاهای هرموسو را تکذیب کرد. او چندین بار تکرار کرد که استعفا نمی‌دهد که با تشویق بخشی از حاضران در سالن نیز روبه رو شد.

1915951

فیفا خیلی زود روبیالس را سه ماه تعلیق کرد و باید دید حکم نهایی در مورد او چه خواهد بود. عجیب اینکه تاکنون هرموسو هیچ شکایتی علیه روبیالس ارائه نکرده بود ولی او امروز این کار را انجام داد.

طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، هرموسو امروز در دادسرای ملی در شهر مادرید حاضر شد و شکایتش علیه روبیالس را به دادستان تقدیم کرد. این می‌تواند ضربه نهایی به رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد.