به گزارش "ورزش سه"، با این حال کارلوس کی‌روش اهداف تیمش را موفقیت در بازی‌های رسمی ترسیم کرده و می‌گوید: هدف تشکیل تیمی قدرتمند برای موفقیت در مسابقات بعدی است؛ جام جهانی 2026 و دفاع از عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در دوره بعدی که دی ماه آینده میزبان قطر خواهد بود.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا گام‌های زیادی برداشته‌ایم که از جمله آنها می‌توان به حضور در مسابقات جام طلایی علاوه بر انجام چند بازی دوستانه اشاره کرد و آرزوی بزرگی داریم تا تیم ملی را به سمت موفقیت‌های بیشتر در رویدادهای مورد انتظار هدایت کنیم.

او درباره تیمش عنوان کرد: مرحله بعدی نیازمند تلاش مضاعف است، به ویژه اینکه در این تیم بازیکنان جوان زیادی حضور دارند که نیاز به تجربه دارند و اکنون وارد مرحله دوم آماده سازی شده‌ایم. این تقابل‌های دوستانه بخشی از برنامه و استراتژی ما برای تشکیل یک تیم قدرتمند است.

کی روش در پایان، اظهارات خود را با لزوم حمایت و کمک هواداران قطری به تیم ملی این کشور خاتمه داد و گفت: ایستادن پشت سر این تیم الزامی است، چرا که هواداران دوازدهمین بازیکن محسوب می‌شوند. حضور آنها قدرت مضاعفی به تیم می‌دهد و تیم همیشه مشتاق است تا با کسب پیروزی آنها را خوشحال کند.