به گزارش "ورزش سه"، بخش قابل توجهی از اعضای 79 نفره تیم ملی زنان اسپانیا قصد دارند به اعتصاب خود ادامه دهند. آنها در واکنش به رفتارهای جنجالی لوئیس روبیالس اعلام کرده‌اند تا زمانی که تغییرات اساسی در ساختار فدراسیون فوتبال اسپانیا ایجاد نشود، به اعتصاب خود ادامه داده و بازی نخواهند کرد.

اولین واکنش فدراسیون فوتبال اسپانیا به جنجال روبیالس برکناری او و انتخاب مونتسه تومه، دستیار سابقش به عنوان جانشین بود. خوره ویلدا، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا، نیز قربانی این جنجال شد و از آن جایی که رابطه خوبی با آقای رئیس داشت او هم از سمت خود برکنار شد.

به گزارش رِلِوو با وجود این اقدامات اعضای تیم ملی زنان اسپانیا همچنان از  اتفاقاتی که رخ داده خشمگین هستند. آنها معتقدند که تغییرات و اقدامات صورت گرفته برای تضمین بازگشت بدون دردسر آنها کافی نیست. البته گفته می‌شود بین اعضای تیم اتفاق نظر وجود ندارد و برخی مخالف ادامه اعتصاب هستند.

با توجه به اینکه این تغییرات توسط روچا، نایب رئیس دوران روبیالس انجام شده، زنان اسپانیایی معقتدند که همه چیز به صورت ظاهری بوده و تغییر اساسی‌ای صورت نگرفته است. اسپانیا طی هفته‌های آینده باید با سوئد و سوئیس بازی کند و تا آن زمان باید تکلیف همه چیز روشن شود.

سال آینده بازی‌های المپیک را خواهیم داشت و اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های فوتبال زنان به شمار می‌رود. با این وجود ستاره‌های این تیم منتظر اقدام اساسی مطابق انتظاراتشان هستند تا دوباره در آرامش روحی کامل برای قهرمانی‌های بعدی تلاش کنند.