به گزارش "ورزش سه"، یک قاضی پرونده‌ای را علیه لوئیس روبیالس پذیرفته است، پس از آن که دادستان عمومی تحقیقاتی را در مورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل تجاوز و زورگویی آغاز کرد.

پس از جنجال‌های جشن‌های جام جهانی زنان بین او جنی هرموسو و سایر بازیکنان، دادستان عمومی تحقیقاتی را در مورد روبیالس به دلیل اتهامات فوق آغاز کرد. اوایل هفته گذشته هرموسو بیانیه‌ای به پلیس داد و دادستان عمومی روز پنجشنبه هفته گذشته اتهامات خود را به قاضی ارائه کرد. امروز، طبق گفته رلوو، یک قاضی پرونده را پذیرفته و درخواست مدرک کرده است. مطالب ویدیویی متعددی از تمامی صحنه‌های آن اتفاق برای تحقیق بیشتر وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، روبیالس و سپس سرمربی خورخه ویلدا، هرموسو، خانواده‌اش و سپس کاپیتان ایوانا آندرس را تحت فشار قرار دادند تا بازیکنان را وادار به حضور علنی در جلسه‌ای با روبیالس کنند و این حادثه را کم اهمیت جلوه دهند.

1923762

اگر روبیالس به اتهام تجاوز جنسی محکوم شود، ممکن است با یک تا پنج سال زندان روبرو شود. زورگویی و اجبار می‌تواند از 6 ماه تا 3 سال حبس یا جزای نقدی به میزان 1 تا 2 سال درآمد شخص را داشته باشد.

روبیالس از آن زمان از سمت خود در فدراسیون فوتبال اسپانیا و عنوان نایب رئیس در یوفا استعفا داد. او معتقد است که کاری بدون اجازه هرموسو انجام نداده است، در حالی که هرموسو بیانیه‌ای منتشر کرد و این موضوع را رد کرد.