به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر که با هدایت کارلوس کی‌روش خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، امروز در دیداری دوستانه مقابل روسیه قرار گرفت و در این مسابقه به تساوی ۱-۱ رسید.

الهیدوس در گفتگویی درباره این بازی اظهار داشت: عملکرد خوبی داشتیم و می‌خواستیم این تقابل را با پیروزی به پایان برسانیم. راهنمایی‌های کی‌روش در عملکرد خوبی که ارائه دادیم نقش مهمی داشت و فکر می‌کنم تیم ملی قطر عملکرد خوبی ارائه کرد و نشان داد که می‌توانیم در آینده روی آن حساب کنیم.

او در ادامه گفت: تورنمنت مهمی مثل جام ملت‌های آسیا در انتظار ما است که در آن به دنبال حفظ عنوانی هستیم که در سال 2019 به دست آوردیم. همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی را هم پیش رو داریم.

کاپیتان قطر در خصوص کیفیت خوب بازیکنان تعویضی اظهار داشت: کی‌روش همیشه روی این موضوع تمرکز دارد که ما یک تیم هستیم و هر عضوی باید روی پستی که در آن بازی می‌کند، تمرکز کند و سعی کند بهترین عملکرد را داشته باشد.

الهیدوس در پایان عنوان کرد: به نظرم سطح تیم امیدوارکننده است، به خصوص که همه می‌دانند 7 بازیکن برای اولین بار در تیم ملی بازی کردند و با گذشت زمان تجربه لازم را کسب خواهند کرد.