به گزارش "ورزش سه"، لوئیس روبیالس به حرف کسی گوش نمی کرد و به دنبال عدالت بود، اما در اعماق وجودش می دانست که تنها و شکست خورده است. در نهایت ولی یوفا وارد عمل شد و درخواست الکساندر چفرین برای استعفای روبیالس تعیین کننده بود.

1925446

در کمتر از یک ماه، زندگی بخش خوبی از دنیای فوتبال در اسپانیا تغییر کرده اما تغییر و تحول هنوز تمام نشده است. اکنون پدرو روشا تا آغاز روند انتخابات در فوریه 2024 سکان هدایت فدراسیون را بر عهده خواهد داشت. پس از جام جهانی فوتبال زنان و اتفاق بین روبیالس و جنی هرموسو، همه چیز به طور ناگهانی در فوتبال اسپانیا تغییر کرد و روبیالس با تعلیق 90 روزه فیفا مواجه شد. او ولی تاکید کرد که قصد استعفا ندارد و این را در مجمع فدراسیون چندین بار تکرار کرد.

1926250

روبیالس فقط حمایت اعضای خانواده اش را داشت و در عمل از نظر اجتماعی و ورزشی تنها مانده بود. نگرش او را مطلقاً هیچکس درک نمی کرد. حتی بسیاری از کسانی که در ابتدا حامی و مورد اعتماد او بودند، از همان ابتدا به او توصیه می کردند که عقب نشینی کند ولی او به هیچکس توجهی نکرد، به همه پشت کرد و راهی بی بازگشت برایش باقی ماند. روبیالس اصرار به ماندن داشت ولی وقتی از سوئیس با او تماس گرفته شد، تصمیم به کناره گیری گرفت. 

طبق ادعای مارکا، چفرین، رئیس یوفا، در تماس با روبیالس که نایب رئیسش محسوب می شد، به او گفت که یا خودت می روی یا من اخراجت می کنم. تو هیچ راه گریزی نداری. حرف های چفرین واضح و روشن بود و روبیالس که می دانست دیگر در یوفا هم جایی ندارد، بالاخره عقب نشینی کرد.